منوی اصلی

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان با وزیر اقتصاد

تاریخ انتشار: 1402/03/04    
نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان با وزیر اقتصاد
جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه سوم خرداد برگزار شد.

 جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه سوم خرداد برگزار شد.

 کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری، عصر چهارشنبه با حضور دکتر خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با هدف بررسی و کسب اطلاع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری از روند اقدامات و راهکارهای اقتصادی دولت در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم در سال «مهار تورم و رشد تولید» تشکیل شده بود، اعضاء با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر دولت برای تحقق شعار سال، دغدغه ها و مطالبات خود مطرح و تسریع  در اصلاح برخی عوامل تورم زا را خواستار شدند.

در ادامه وزیر اقتصاد با قدردانی از دغدغه های اعضای کمیسیون، برخی تلاشهای دولت در حوزه اقتصاد و بهبود وضع مهیشتی مردم را تشریح کرد. وی همچنین از اجرای بسته اقتصادی دولت در راستای کاهش تورم در روزهای آتی خبر داد و گفت: رشد نقدینگی به عنوان یکی از عوامل افزایش تورم روند کاهشی پیدا کرده و دولت با اقدامات دیگری همچون کنترل نرخ ارز، جلوگیری جدی از بی انضباطی مالی به ویژه از سوی بانکهای خصوصی،کنترل قیمت ها و حمایت از بخش تولید، تمام تلاش خود را بکار بسته است تا شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، تحقق عینی پیدا کند و در زندگی مردم تبلور یابد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323