منوی اصلی

حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1402/04/27    
حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری
حجة الاسلام و المسلمین خطیب؛ وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری که در دبیرخانه این مجلس برگزار شد حضور پیدا کرد.

حجة الاسلام و المسلمین خطیب؛ وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کرد.

وزیر اطلاعات با ابراز خرسندی از ایجاد فضای مشارکتی و هم افزایی بین جامعه اطلاعاتی، مخصوصاً وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه گفت: «نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه  که خردادماه در مشهد برگزار شد با لطف الهی و پیام محبت آمیز مقام معظم رهبری همراه گردید. معظم له در این پیام تأکید فرمودند: مجاهدت واقعی این است که تفاهم در تمام سطوح میان این دو سازمان اجرا شود».

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «ضروری است راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات در نظر گرفته شود تا انتخابات خوب ، سالم و با مشارکت حداکثری در آخر سال رقم بخورد».

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با تبیین اهداف دشمن، خاطرنشان کرد: «همه تلاش دشمنان و فضای تبلیغاتی آنها، ایجاد ناامیدی  در بین مردم است، باید تلاش کنیم که این فضا را به فضای امید مبدل کنیم».

وزیر اطلاعات با تأکید بر موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد: «راهکارهای مشارکت را باید دنبال کنیم و آن را  مرتب توصیه کنیم و توسعه بدهیم. تبیین این موضوع  و تأکیدی که رهبر عزیزمان در مورد بحث جهاد تبیین بر آن تأکید دارند، طبیعتاً نقش مؤثری در مشارکت گسترده مردم ایفاء خواهد کرد».

وزیر اطلاعات در پایان به تلاش ها و دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی اشاره نمود و گفت: «تبیین فعالیت هایی که دولت در کاهش رشد نقدینگی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش و رشد درآمد کشور، درآمدهای نفتی و فروش نفت، فعال کردن بخش­های ارزآور و افزایش درآمدهای دولتی، می تواند شرایط امید را در جامعه افزایش دهد».

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323