منوی اصلی

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شد

تاریخ انتشار: 1402/08/04    
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شد
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد.
 
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد.
کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 4 آبان در دبیرخانه این مجلس در قم با حضور دکتر عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل جلسه داد.
در جلسه این کمیسیون، موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستانها، مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست که علاوه بر وزیر بهداشت،  معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، دکتر عین اللهی دستاوردها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغار بکار دولت سیزدهم را تشریح نمود. سپس دکتر شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطحوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاهها ارائه داد.
دکتر جباری مدیر کل جوانی جمعیت وزارت بهداشت هم از طرحهای تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت.
در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی ها در این زمینه شدند.
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323