منوی اصلی

عبدخدایی، محمد هادی

اعضای پنجمین دورهکمیسیون حراست از ولایت فقیه

سوابق علمی: تحصیل دروس سطح و خارج حوزه نزد والدشان آیت الله شیخ غلامحسین تبریزی، آیت الله حاج شیخ هاشم قزوینی و آیت الله میلانی در حوزه مشهد و آیات عظام محقق داماد و حاج میرزا هاشم آملی در قم. اخذ مدرک دکتری در رشته فلسفه و کلام از دانشگاه تهران، تدریس در حوزه علمیه مشهد و دانشگاه فردوسی و نیز کالج صدرا در جاکارتا، تألیف کتابهای جلوه گاه عرفان(شرح مناجات شعبانیه)، نیایش، اگوها و اسوه­ها ـ اخلاق پزشکی ـ ارائۀ مقالات متعدد در کنگره ها و سمینارهای داخلی و کنگره هایبین المللی مانند یونسکو و یونیدو و بین المجالسو دانشگاههای ایتالیا، فرانسه و اسپانیا، اضافه بر پنج کتابی که از وی به طبع رسیده مقالات متعدد علمی در مجلات داخلی و خارجی مانند «کاریتاپلیتیکا» و «ایل پوراسلام» به زبان های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی و ایتالیایی نیز به چاپ رسیده است. مقالۀ «فروغ حق در نهج البلاغه» ایشان در دومین جشنواره نهج البلاغه که در دانشگاه تهران برگزار گردید در میان مقالات ارائه شده، حائز رتبۀ اول شد.

مسؤولیت­ها و سوابق اجرایی: عضویت در شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، هیئت امنای دانشگاه علوم اسلامی رضوی، عضو هیئت مدیره بنیاد پژوهش­های اسلامی آستان قدس، عضویت در هیئت تحریریه مجله مشکات، عضویت هیئت علمی دانشکده الهیئت دانشگاه فردوسی مشهد، سه دوره نمایندگی از جانب مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و حدود ده سال ریاست کمیسیون آموزش عالی مجلس،اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای پژوهش های علمی کشور، ریاست دانشکده علوم قرآنی مشهد، ریاست هیئت مؤسس مؤسسه آموزش عالی حکمت رضوی، مدیریت مدرسۀ علمیه جعفریه و تدریس در جامعة المصطفی العالمیه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری.

 

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323