منوی اصلی

کلانتری، علی اکبر

اعضای پنجمین دوره

سوابق علمی: ورود به مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز در سال 1359، عزیمت به حوزه قم در سال 1364 و حضور در درس حضرات آیات شیخ مصطفی اعتمادی، شیخ احمد پایانی، ستوده، جعفر سبحانی، وحید خراسانی و فاضل لنکرانی و نیز درس فلسفه اسلامی در محضر حضرات آیات ممدوحی و فیاضیو دو سال نیز در درس تفسیر آیت الله جوادی آملی. دریافت اجازه اجتهاد از حضرات آیات شیخ جعفر سبحانی، سیدمحمدباقر شیرازی و مرحوم شیخ اسماعیل مازندرانی. دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاهو سابقه تدریس در حوزه های علمیه شیراز و شهیدین قم و نیز دانشگاههای اصفهان و شیراز، همچنین تألیف حدود 15 عنوان کتاب، 7 رساله و بیش از 30 عنوان مقاله در زمینه های مختلف که برخی از این آثار به عنوان پژوهش برتر یا کتاب سال حوزه حائز رتبه شدند.

مسؤولیت­ها و سوابق اجرایی: مدیریت حوزه علمیه استان فارس، مدیریت مدرسه علمیه آقاباباخان،تأسیس مجتمع علوم قرآنی شیراز و مدیریت آن(تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی)، عضو هیئت مدیره بنیاد فارس شناسی.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323