منوی اصلی

حسینی شاهرودی، سید محمد

اعضای پنجمین دورهکمیسیون سیاسى، اجتماعى و فرهنگیکمیسیون حراست از ولایت فقیه

سوابق علمی: تحصیل دروس مقدماتی در شاهرود در محضر اساتید آن حوزه آقایان الهی، اشرفی و نجفی. دروس سطح در محضر آیات یزدی، محمدی ری شهری، اشتهاردی، موسوی تهرانی و بوشهری و دروس خارج در محضر آیات عظام مکارم شیرازی، فاضل لنکرانی، شیخ جواد تبریزی، وحید خراسانی، هاشمی شاهرودی و از سال ۸۱به مدت ۶سال در درس رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه­ای. دارای مدرک سطح 4 حوزه و عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیقات اسلامی و هم اکنون عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی. تدریس در حوزه و دانشگاه. وی ضمن داشتن آثار مستقل، هدایت تحقیق و تدوین بیش از ۳۰۰اثر علمی و مدیریت پروژهای بزرگ نظام دفاعی اسلام، فرهنگ سازمانی، فرهنگ عاشورا، نظام تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ اهل بیت و فقه سازمانی را به عهده داشته است. همچنین مسؤولیت گروه فرهنگ فقه اهل بیت را نیز از سال ۱۳۷۸در مؤسسه دائره المعارف فقه اهل بیت زیر نظر حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی را به عهده داشته که بیش از شش هزار مقاله فقهی در آن تدوین شده است و تاکنون ۴جلد آن به چاپ رسیده است و نیز مدیر مسؤولی و سردبیری چندین نشریه علمی و فرهنگی چون حصون، مربیان، پیام، مکتب جبهه و بصیرت را به عهده داشته و مقالات بسیاری از ایشان در این مجلات و نشریات دیگر به چاپ رسیده است.

مسؤولیت­ها و سوابق اجرایی: امور اجرایی مدرسه رسالت، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مسؤول مصاحبه نهایی در گزینش قم سال۶۰، مسؤول پژوهشکده تحقیقات اسلامی سپاه، مسؤول آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،مسؤول مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی، مسؤول شورای مجمع طلاب و فضلای شاهرودی و نماینده آنان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در دوره چهارم، پنجم و ششم.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323