منوی اصلی

نطق حجت الاسلام و المسلمین آقای تلخابی نماینده مردم قزوین

تاریخ انتشار: 1397/06/13    
نطق حجت الاسلام و المسلمین آقای تلخابی نماینده مردم قزوین

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: روند مشکلات اقتصادی ، امر را بر مردم سخت کرده است، مخصوصاً اقشار آسیب پذیر را که به بیشترین حمایت ها از نظام اسلامی احتیاج دارند در سختی معیشت قرار داده است.

نکته دیگر این است قریب به اتفاق روحانیون وضع معیشتی خوبی ندارند مخصوصاً طلاب عزیز در وضع طاقت فرسایی، روزگار می گذرانند و حتی زندگی بزرگان روحانی و مسئولان روحانی نوعاً در سطح عموم مردم است و زندگی معمولی دارند و از زندگی اشرافی فاصله دارند لکن رسانه ها معاند تبلیغات گسترده ای برای نشان دادن زندگی اشرافی روحانیت بر خلاف واقعیت تلاش می کنند. تکرار این تبلیغات سوء و شایعات موجب فضاسازی منفی علیه روحانیت خواهد شد.

پیشنهاد این جانب بصورت روشن اینست برای وضعیت معیشتی طلاب فکری شود و مانع هدر رفتن استعدادهایی شویم که آینده فرهنگی و دینی کشور به دست آنهاست که واقعاً نگران کننده است.

پیشنهاد دوم که غرض عمده این نطق است: به جهت زدودن شبهات، مستندهایی واقعی از زندگی طلاب و روحانیت هم شود و از طریق رسانه ها ارائه شود تا اعتماد به این جایگاه حفظ شود رسانه های جریان ضد انقلاب از خلاء اطلاع رسانی روحانیت سوءاستفاده می کنند و کم کاری جریان روحانیت در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و عدم انعکاس رسانه ملی حتی تذکرات مراجع محترم به مسئولان برای همراهی مردم کامل روشن است. برای تبیین جایگاه روحانیت باید فکری کرد قسمتی از کار اطلاع رسانی زندگی پاک روحانیت است.

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323