منوی اصلی

نطق حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین

تاریخ انتشار: 1397/06/14    
نطق حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی نماینده قزوین و امام جمعه تاکستان در سخنرانی خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:

اسلام در این 40 سال أخیر تحولی شگرف بوجود آورده و افکار شهرها و مناطق زیادی در پنج قاره را به تسخیر خود در آورده و شکست سنگینی را بر اردوگاه استکبار وارد کرده است و الگویی جدید برای حیات به بشریت و جهانیان ارائه نموده است.

وی افزود: در حالی که ام القری اسلام یعنی تهران در چنگال غرب مستکبر و اندیشه الحادی ماتریالیسم در محاصره و در حال استحاله بود، معمار کبیر انقلاب اسلامی، دست رد بر سینه همه اینها زد و مجد و عظمت و استقلال و گذشته بر افتخارشان را به عاشورئیان گوشزد نمود و کشور را از چنگال چپاولگران و اندیشه مبتذل رستاخیر ستمشاهی و الحاد و انحراف رهائی داد و انقلاب را پیروز نمود. امام تمام ارکان و قواعد نظام اسلامی را بسرعت برقرار نمود و توطئه ها و کودتاها و تجزیه ها را در هم کوبید و سرسختانه کشور و انقلاب و نظام را از شر آنها نجات بخشید و افکار آزاد دنیا و نخبگان و فرهیختگان بر این عرضه و کارآمدی اسلام ناب بارک الله گفتند و در اقتدار و مدیریت شگفتی آفرین به تحیّر و حیرت فرو رفتند و این حقیقتی است که مستغنی از بیان و استدلال و برهان است.

نماینده قزوین تأکید کرد: ایران اسلامی در اثر مدیریت آن ده سال حضرت امام و این سی سال مقام معظم رهبری و بویژه در این بیست سال اخیر آنچنان موفقیتی کسب نمود که مورد اعجاب و تحسین ملت ها و افکار آزاد جهانیان قرار گرفته است و در عرصه های مختلف دفاعی، پزشکی و بسیاری از علوم دیگر دارای رتبه و جایگاه بین المللی و منطقه ای است.

وی با اشاره به برخی کمبودها و سوءمدیریت ها گفت: آیا شأن این مردم آنست که افکارش با مسائلی مثل سکه و ارز و خودرو و افراد دوتابعیتی و حقوقهای نجومی مشغول باشد؟ مردم می خواهند بدانند که مسؤولان برای مقابله با این مسائل چه تدبیری اندیشیده اند؟

راستی اگر تخریب چی های اقتصاد بخواهند ارز ما را به یغما ببرند چه موانعی ساختیم که به غارت نبرند؟ اینها سرمایه است مگر ما حق داریم سرمایه مان را راحت از دست بدهیم؟ رزمندگان و ملت مقاوم ما و شهید حججی ها با فداکاری و ایثار این همه ما را عزت و بالندگی بخشیده اند اگر عاشقان این انقلاب در سراسر دنیا بشنوند که ما با سوء مدیریت و نفوذ نااهلان و ناواردان سرمایه هایمان را به حراج گذاشته ایم چه تصوری درباره ما خواهند کرد؟

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در ادامه راه حل برون رفت از این مشکلات این چنین تشریح کرد: راه حل غلبه بر این مشکلات بازگشت به نصایح مشفقانه و دلسوزانه بلکه رجوع به حجت شرعی زمان مقام معظم رهبری و اعتماد نکردن به دشمن و روی پای خود ایستادن و صمیمی و صادقانه بودن با مردم و فاصله گرفتن از تجملات و اشرافی گری و تلاش و جهاد مستمر است به گونه ای که مسؤولان برای خدمت به مردم و مملکت شب و روز نشناسد.

امام جمعه تاکستان در پایان با توصیه به مسؤولان تأکید کرد: ملتی که پیشرفته ترین هواپیمای ایالات متحده را در شرق کاشمر پایین می آورد، نباید مشکل آب و نان داشته باشد. بیایید با وحدت و انسجام کامل دست به دست هم دهیم و صمیمانه ملتمان را از این فشارهای اقتصادی نجات دهیم.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323