منوی اصلی

چهارمین سخنرانی پیش از دستور جلسه صبح سه شنبه 13 اسفند 1392

تاریخ انتشار: 1393/01/16    
چهارمین سخنرانی پیش از دستور جلسه صبح سه شنبه 13 اسفند 1392

آخرین سخنران پیش از دستور اولین جلسه صبح سه شنبه 13 اسفند ماه حجت الإسلام و المسلمین عسکر دیرباز نماینده استان آذر بایجان غربی بود.

وی در سخنان خود از مقام معظم رهبری بخاطر انتصاب امام جمعه ارومیه و نماینده معظم له در استان آذربایجان غربی حجت الإسلام و المسلمین حاج آقا مهدی قرشی تشکر و قدردانی نمود.

ایشان یادآوری نمود بایستی تجلیل و نکوداشت خاصی از زحمات و خدمات و مجاهدت های حجت الإسلام و المسلمین حاج آقای حسنی امام جمعه سابق ارومیه و نماد و اسطوره مقاومت آذربایجان غربی بعمل آید.

ایشان یادآور شدند از اهتمام دولت نسبت به بهبود وضعیت دریاچه ارومیه تشکر می کنم و تقاضا می کنم درباره فعال سازی بازارچه مرزی پلدشت و منطقه آزاد ماکو تلاش بیشتری بنماید.

نماینده آذربایجان غربی در بخشی دیگر سخنان خود یادآور شد: اقتصاد مقاومتی که سیاستهای کلی آن از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده می تواند کشور ما به سمت اقتصاد اسلامی رهنمون شود.وی ادامه داد: وقتی دستوری از طرف مقام معظم رهبری صلدر می شود هریک از ما بایستی ببیند برای تحقق بخشیدن به این دستور شخصاً چه وظیفه ای داریم. تک تک ما بعنوان عالم و کارشناس دینی وظیفه داریم ببینیم در تحقق بخشیدن به سیاستهای اقتصاد مقاومتی چه رسالتی بر عهده داریم؛ به نظر می رسد تشکیل همایش از روحانیون فاضل و صاحب نظر درباره مبانی فقهی و قرآنی این دستورالعمل و سپس کاربردی و اجرایی و الگویی نمودن این راهبرد برای اقشار مختلف مردم مانند تولید کنندگان ، صاحبان حرف و صنایع ، اساتید محترم اقتصاد، بانوان که نقش مهمی دراقتصاد خانواده دارند ،دولتمردان و رؤسای دوایر دولتی در استانها و شهرستانها و توده مردم تلاش نمایید.

به نظر می رسد بایستی برای مردمی نمودن اجرای این سیاست ها بعنوان گفتمان همگان ، مطالبه عمومی بیش از ÷یش تلاش لازم است.

وی در پایان یادآور شدند انشاالله با دعای مومنین و مومنات و علمای ربانی و همگی در ظل عنایات حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه بتوانیم از این مرحله که جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی امریکا و صهیونیسم و استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است با پیروزی و سربلندی عبور کرده و پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه و منویات امام است رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری بوده باشیم.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323