منوی اصلی

نخستین سخنرانی پیش از دستور جلسه عصر سه شنبه 13 اسفند 1392

تاریخ انتشار: 1393/01/16    
نخستین سخنرانی پیش از دستور جلسه عصر سه شنبه 13 اسفند 1392

جلسه دوم پانزدهمین اجلاسیه رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر روز سه شنبه سیزدهم اسفند ماه با حضور اعضای این مجلس کار خود را آغاز کرد.

در این جلسه نیز پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابتدا آیت الله موحدی کرمانی به عنوان سخنران پیش از دستور سخنانی ایراد کرد. ایشان با ذکر روایتی از ائمه معصومین علیهم السلام و بیان چند نکته اخلاقی، از جایگاه مهم مجلس خبرگان و وظایف خطیر نمایندگان این مجلس، سخن گفت و افزود: «مشکلاتی که از سوی دلسوزان نظام و نمایندگان مجلس خبرگان در جلسات این مجلس بیان می شود نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولین ذی ربط است و الا بیان مشکلات به تنهایی ، کاری از پیش نمی برد. ایشان همچنین پیگیری جدی مطالبات اساسی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از سوی هیئت رئیسه این مجلس را خواستار شد و خاطر نشان ساخت: «هیئت محترم رئیس تدبیری بیندیشد که مشکلاتی که از جانب اعضای مجلس خبرگان بیان می شود به سمع مسئولین سه قوه خاصه اجرایی کشور رسیده شده و انجام آن خواسته شود».

آیت الله موحدی کرمانی افزود :«نباید به وضع موجود، اکتفا نمود، بلکه باید پیگیر بهبود اوضاع بود و ضرورت دارد در این راه همواره به خود گوشزد کنیم که در برابر مسائل گوناگون کشور وظیفه داریم و مسئولیم ،  کلّم راعٍ و کلّکم مسئولٌ عن رعیته».

وی در این زمینه به نظام تشویق و تنبه در اسلام اشاره کرد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323