منوی اصلی

دومین سخنرانی پیش از دستور جلسه عصر سه شنبه 13 اسفند 1392

تاریخ انتشار: 1393/01/16    
دومین سخنرانی پیش از دستور جلسه عصر سه شنبه 13 اسفند 1392

دومین سخنران پیش از دستور جلسه بعد از ظهر اجلاسیه پانزدهم مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین کازرونی بود. وی  طی سخنانی ، پیرامون اقتصاد کلان کشور نکاتی را بیان نموده و بر ضرورت اصلاح قوانین اقتصادی و فاصله گرفتن از اقتصاد دولتی تأکید کرد و افزود: «یکی از اقدامات اساسی در این زمینه، مبارزه جدی با  فساد اقتصادی و تکیه بر تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد». وی همچنین جلوگیری از رانت خواری های گسترده ، تقویت سیستم های کنترل کننده تورم، تهیه آمار دقیق از فعالیت های اقتصادی و حمایت از بخش های تولیدی را در این راستا بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

این عضو مجلس خبرگان ایجاد فضای آرام و پرهیز از تنش های نابجا را برای نیل به موفقیت در عرصه های گوناگون خواستار شد و تصریح کرد: «اگر همواره منویات مقام معظم رهبری در مسائل مختلف، نصب العین همگان قرار گرفته شود بسیاری از مشکلات موجود به راحتی پشت سر گذاشته خواهد شد». وی در همین زمینه، حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت های مختلف و دولت یازدهم را خاطر نشان ساخت و افزود: «حمایت معظم له از دولت و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای رانباید نادیده گرفت و با پشتیبانی از دیپلمات های کشورمان که از سوی ایشان فرزندان انقلاب خوانده شدند می توان مسیر عبور از مشکلات را هموار نمود».

آقای کازرونی در پایان از ضرورت پرهیز از اسراف  و تجمل گرایی به خصوص از سوی مسئولین و نهادهای حاکمیتی سخن گفت و بر آن تأکید نمود. 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323