منوی اصلی

جلسه چهارم پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری عصر روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: 1393/01/16    
جلسه چهارم پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری عصر روز چهارشنبه

چهارمین و آخرین جلسه اجلاس پانزدهم دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر روز چهارشنبه با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز به کار کرد.

در این جلسه نیز تنی چند از اعضای این مجلس دیدگاههای خود را راجع به مسائل روز کشور در قالب نطق قبل از دستور بیان کردند.

حجت الإسلام و المسلمین علی فلاحیان ؛ نماینده مردم استانا خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان اولین ناطق ، نکاتی پیرامون ایجاد فرهنگ سراهای محله محور و کارکردهای آن بیان کرد. وی در همین زمینه ترویج فرهنگ اسلامی ، پر کردن اوقات فراغت و جلوگیری از بروز برخی مفاسد اجتماعی در سطح اجتماع را از کارکردهای مثبت این طرح دانست و آن را بسیار مؤثر ارزیابی کرد و تصریح کرد:« با توجه به تأثیرات مثبت چنین طرحی می توان تمام افراد خانواده در هر سن و سالی را پوشش داد و آنها در قالب ارائه کتاب ، نرم افزار و وسائل دیگر با احکام اسلامی ، روایات اخلاقی و عقیدتی و دیگر مسائل دینی آشنا نمود.»

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان همچنین با بیان آماده بودن زیر ساختهای طرح فرهنگ سراهای محله محور عنوان کرد:« با اجرای این طرح عظیم دینی در سطح کشور و مناطق مختلف می توان مدعی شد علمای بلاد و روحانیون و دلسوزان جامعه بر فقه اکبر مد نظر آموزه های دینی قیام کرده اند.»

وی در نهایت مهمترین عامل برای کنترل گذران اوقات فراغت را ارتباط روحانیت با خانواده های جوانان برای پیشبرد اهداف عالیه و سمت و سو دادن برنامه های تفریحی ، ورزشی و هنری دانست.

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323