منوی اصلی

پایان نشست پانزدهم چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری‎

تاریخ انتشار: 1393/01/16    
پایان نشست پانزدهم چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری‎

پس از بیانات ناطقین پیش از دستور ، مجدداً دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصاد ودارایی به سئوالاتی که در جلسه صبح از سوی نمایندگان خبرگان طرح شده بود ، پاسخ داد.

در پایان نشست پانزدهم چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری آیت الله مهدوی کنی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری گزارش مختصری از اجلاسیه پانزدهم ارائه کرد و خاطر نشان کرد که باید تمامی مسائل طرح شده در این مجلس پیگیری شود و در ادامه افزود: نمایندگان مجلس خبرگان به دو دلیل باید نسبت به امور کشور حساس باشند. یکی به این دلیل که نمایندگان خبرگان خود از شخصیت های تأثیر پذیر در کشور هستند و دیگر اینکه مهمترین وظیفه خبرگان رهبری صیانت از ولایت فقیه و جایگاه رهبری نظام است که این مهم خود مسئولیت ایشان را دو چندان می کند.»

در پایان بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاسیه دوره ی چهارم مجلس خبرگان رهبری قرائت شد.

گفتنی است نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه پانزدهم اسفند ماه صبح ساعت 8 در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی (قدس سره) حضور بهم رسانده و با آرمانهای آن عزیز سفر کرده تجدید پیمان خواهند کرد. در ادامه برای دیدار یا مقام معظم رهبری در بیت معظم له حاضر می شوند.

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323