منوی اصلی

پیام تسلیت رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ حسین زرندی

تاریخ انتشار: 1393/03/07    
پیام تسلیت رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ حسین زرندی

باسمه تعالی

«ان لله و انا الیه راجعون»

مصیبت ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ حسین زرندی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر گردید.

آن عالم ربانی از شاگردان و یاران معتمد حضرت امام راحل(ره)بودند که حیات پر برکت خودرا صرف ترویج معارف علوم آل محمد (ص) کردند و در جریان مبارزات سیاسی همواره پیش قدم بوده و بعد از انقلاب اسلامی در مسئولیت های متعددی از جمله نماینده ولی فقیه و امامت جمعه و عضویت در دو دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان کرمانشاه خدمات شایان و ماندگاری را به مردم شریف آن منطقه نمودند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ، این ضایعه را به پیشگاه مقدس ولی عصر(ارواحناه فداه)و محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع عظام و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و حوزه علمیه کرمانشاه ، خصوصا مردم شریف و متدین آن منطقه و بیت مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نماید.

محمد یزدی

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323