منوی اصلی

اولین نطق پیش از دستور عصر سه شنبه 11 شهریور ماه 1393

تاریخ انتشار: 1393/06/11    
اولین نطق پیش از دستور عصر سه شنبه 11 شهریور ماه 1393

جلسه دوم شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان عصر روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه با حضور اعضاء و ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس این مجلس کار خود را با تلاوت از آیاتی از کلام الله مجید آغاز کرد.

پس از تلاوت قرآن کریم، آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان، به عنوان اولین ناطق پیش از دستور، سخنرانی کرد.

ایشان با ذکر فضائلی از دورة رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دوران رهبری شایسته مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و اتخاذ تدابیر حکیمانه از سوی معظم له در عرصه‌های گوناگون داخلی و خارجی، اشاره کرد و گفت: «ایستادگی و پای مردم برای حفظ حقوق آحاد مردم، اهتمام در نظام‌مندی حکومت و حاکمیت اسلامی و تدوین منشورها و چشم‌اندازها واقعاً جدی و خستگی ناپذیر بوده است. نسخه‌رهایی بخش به جامعه معاصر با رهبری مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد. ایستادگی ایشان در برابر انحرافات و جریانات التقاطی موجب جلوگیری از پدید آمدن جریانات مخالف نظام شده است».

وی در ادامه افزود: «رهبری مقام معظم رهبری در طی 26 سال گذشته، کارکرد عملی ولایت فقیه در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را در یک نظام اسلامی به نمایش گذاشته است».

این عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: «تمشیت امور جامعه با تدابیر و مدیریت راهیانه رهبر معظم انقلاب واقعاً مثال زدنی و شایسته تقدیر و تشکر است.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323