منوی اصلی

سومین نطق پیش از دستور عصر سه شنبه 11 شهریور ماه 1393

تاریخ انتشار: 1393/06/11    
سومین نطق پیش از دستور عصر سه شنبه 11 شهریور ماه 1393

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نیز سومین سخنران پیش از دستور این جلسه بود.

وی در نطق خود، ابتدا از سخنرانی افتتاحیه که از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی؛ نایب رئیس مجلس خبرگان به عنوان ریاست جلسه ایراد شد تقدیر و تشکر کرد و گفت: «شیوة استدلال ایشان در بیان جایگاه رهبر و حاکم اسلامی و استناد به آیات قرآن کریم بسیار بجا و شایسته تقدیر بود».

آقای دیرباز در ادامه از جایگاه مجلس خبرگان و نقش نمایندگان این مجلس سخن گفت و تأکید کرد: «نمایندگان خبرگان به جهت جایگاه معنوی و اجتماعی که در بین مردم دارند همواره هم باید از جایگاه مهم رهبری و نقش ولایت فقیه در مدیریت جامعه حمایت کرده و هم به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم باید در جهت حل مشکلات و حرکت در این راه از هیچ گونه کوششی دریغ نکنند و این پایگاه اجتماعی را به عنوان عالم دینی هر چه بیشتر حفظ و تقویت نمایند». این نماینده مجلس خبرگان، سپس پیرامون مسائل اقتصادی و سیاستهای کل اقتصاد مقاومتی نکاتی را بیان کرد و افزود: «اگر کارشناسان اقتصادی و کسانی که در این زمینه، صاحب نظر هستند با امعان نظر بیشتری، پیشنهادات و یا راهکارهای اجرایی خود را ارائه دهند قطعاً می‌تواند تیم اقتصادی دولت و تمام مسؤولین را در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری یاری رسانده و قدمی برای رفع مشکلات مردم بردارند».

دیرباز در پایان از مسؤولین استانی استان آذربایجان غربی و امام جمعه محترم ارومیه، تقدیر و تشکر کرده و خواستار رفع برخی مشکلات این استان مرزی شد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323