منوی اصلی

دومین نطق پیش از دستور صبح چهارشنبه 12 شهریور ماه 1393

تاریخ انتشار: 1393/06/12    
دومین نطق پیش از دستور صبح چهارشنبه 12 شهریور ماه 1393

آیت‌الله نعیم آبادی دومین سخنران قبل از دستور جلسه سوم این اجلاس بود که در خصوص ظهور فرقه‌های تکفیری و گروههای تروریستی و بستر‌های پدید آورنده گروههای افراطی همچون داعش، نکاتی را بیان کرد و تأکید کرد: «خاستگاه داعش و گروههای تروریستی مشابه، وهابیت و افکار افراطی این فرقه می‌باشد که بنیان آن از ده‌ها سال قبل، پایه‌گذاری شده است تا امروز، ظهور و بروز پیدا کرده و اعمال وحشیانه و غیرقابل دفاع نسل کشی و کارهایی از این قبیل را در کشورهایی همچون سوریه و عراق، مرتکب شوند».

مطلب دیگری که از سوی این نماینده مجلس خبرگان به آن پرداخت مسأله اقتصاد مقاومتی بود و نکاتی در این خصوص بیان نمود.

آیت‌الله نعیم آبادی در بخش پایانی سخنان خویش پیرامون فرهنگ و القائات دشمنان در این زمینه سخن گفت: «برخی تناقض‌گویی‌ها غرب و به‌ویژه آمریکای جنایتکار و متهم کردن دیگر کشورها به نبود آزادی حربه‌ای است که بتوانند کشورهای مستقل و پای‌بند به اصول و مبانی را منکوب و در مقابل خود و سیاستهای استعماری‌اش را به دیگران القاء نماید در حالی که خود این مدعیان آزادی، چنان سخت‌گیری‌هایی را در حق مردم خود اعمال می‌کند که قابل اغماض نیست و آنان را دچار تناقض‌گویی می‌نماید».

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323