منوی اصلی

نخستین نطق پیش از دستور عصر چهارشنبه 12 شهریور ماه

تاریخ انتشار: 1393/06/12    
نخستین نطق پیش از دستور عصر چهارشنبه 12 شهریور ماه

چهارمین و آخرین نشست شانزدهمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری ، عصر روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار شد.

در این جلسه نیز بر اساس آیین نامه داخلی مجلس خبرگان ، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، تنی چند از نمایندگان این مجلس ، سخنران پیش از دستور بودند که نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف داخلی و خارجی بیان نمودند.

حجت الإسلام و المسلمین حیدری آل کثیر ، اولین سخنران قبل از دستور این جلسه بود. وی نخست با آرزوی شفا و بهبودی کامل برای آیت الله مهدوی کنی ؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری ، برای چهار تن از نمایندگان این مجلس که روزها و ماه های اخیر به لقاء الله پیوستند , علو درجات و مغفرت الهی را مسئلت نمود.

نماینده مردم خوزستان در ادامه راجع به جریانهای تکفیری و گروه های تروریست مطالبی بیان کرد و با اشاره به روایاتی ، وجود جریانهای تکفیری امروز را استمرار جریان تکفیری صدر اسلام و دوره خلافت امیر المؤمنین علیه السلام و بعد از آن در قرنهای اولیه ارزیابی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: گروه های افراطی القاعده ، داعش و بوکوحرام در نیجریه را به نمایش درآوردن نقشه های شوم دشمنان اسلام به ویژه پیروان اهل البیت در صدر ارائه چهره ای خشن از اسلام هستند و در این راه با تمسک به فتواهای سخیف علمای وهابیت همچون جهاد نکاح و امثال آن دست به آدمکشی و خون کسانی را که علیه آنان موضع گیری می کنند حلال دانسته و از هیچ جنایتی ، فروگذار نمی کنند ؛ گرچه برخی جریانهای به ظاهر شیعی و مدعی تشیع نیز با انجام کارهای خرافی و سخیف ، ضرباتی به شیعیان و محبان ائمه معصومین علیهم السلام می زنند که به جاست از سریازان گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه جدی با شبکه های ماهواره ای تفرقه افکن تقدیر و تشکر می کنیم.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323