منوی اصلی

آیت الله یزدی؛ رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفت

تاریخ انتشار: 1393/07/29    
آیت الله یزدی؛ رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفت

در پی ارتحال آیت الله مهدوی کنی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمد یزدی رئیس دبیرخانه این مجلس در پیامی از جانب خود و هئیت رئیسه مجلس خبرگان، رحلت این عالم جلیل القدر را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، مردم شریف ایران و بیت معظم ایشان تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه وارسته و عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد رضا مهدوی کنی«اعلی‌الله‌ مقامه» رئیس معزز مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.

این فقیه مجاهد و عالی قدر به حق از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی بودند که حیات نورانی و پربرکت خویش را در راه اعتلا و نشر معارف اسلامی صرف نمود و منشأ برکات فراوانی برای حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران اسلامی بود. این عالم مبارز و با اخلاص که از شاگردان و معتمدان امام راحل(ره) بودند از شروع نهضت اسلامی همواره در پشتیبانی و حمایت عملی از نظام اسلامی و نیز مقام معظم رهبری‌«مد‌ظله‌العالی»، تلاش و جدیت داشتند.

هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه را به پیشگاه مقدس امام عصر«عجل‌الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری«مد‌ظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و حوزه‌های عملیه و مردم شریف ایران اسلامی و بالأخص خاندان مکرم و بازماندگان محترم و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات و مغفرت را برای آن فقید سعید مسئلت دارد.

محمدیزدی

رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323