منوی اصلی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان بمناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی

تاریخ انتشار: 1393/07/29    
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان فارس  و استاندار این استان بمناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی

 

در پی درگذشت رئیس مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان در پیام مشترکی  این ضایعه را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عبد صالح خدا؛ مرحوم آیت‌الله آقای حاج محمد‌رضا مهدوی کنی«قدس‌الله الزکیه» ریاست مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز که عمر شریف و پر برکت خود را در راه تحقق آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و تبلیغ فرهنگ انسان ساز اهل بیت علیهم السلام صرف نمود، موجب تأسف و تأثر گردید.

این یار صدیق و با وفای امام راحل(ره) که مبارزات خود را به تأسی از رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) از سال 1328 آغاز نمود در همان سال طعم تلخ شکنجه، بازداشت و تبعید را چشید لیکن دست از مبارزه و افشاگری علیه رژیم منحوس قبل و تقویت مبانی اسلامی نکشید و تا پیروزی انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار حمایت خود را از این راه ادامه داد و در این بین به کرات به دست عمال پلید ساواک مورد بازجویی و شکنجه قرار گرفت.

آن بزرگوار در دوران زندگی پر برکت خود همواره از حامیان انقلاب و از یاران نزدیک نهضت امام(ره) در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله ریاست خبرگان رهبری، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، ریاست دانشگاه امام صادق(ع)، از بنیان گذاران شورای انقلاب، وزیر کشور در دولت شورای انقلاب، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ... بودند.

اینجانبان فقدان ایشان که مصداق «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء» می‌باشد را به ساحت مقدس ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، علماء اعلام، جامعه روحانیت مبارز، حوزه‌های علمیه، بیت محترم ایشان و عموم مردم تسلیت عرض نموده،‌ از درگاه ربوبی، رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله را برای آن به حق پیوسته خواهانیم. والسلام

    اسدالله ایمانی                                                                                          سیدمحمد احمدی

نماینده مقام معظم رهبری                                                                                   استاندار فارس

در استان فارس و امام جمعه شیراز

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323