منوی اصلی

مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی(ره)

تاریخ انتشار: 1393/08/04    
مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی(ره)

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رحلت عالم جلیل القدر، فقیه مجاهد، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی(ره)؛ رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری که از عالمان برجسته و مجاهدان خستگی ناپذیر بود و عمر پربرکت خود را در راه نشر و تعلیم معارف اهل بیت(علیهم السلام) گذرانده و مفتخر به سوابق طولانی خدمات مؤثر به انقلاب و نظام اسلامی می باشند را به محضر قدسی حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید( دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان، خاندان مکرم ایشان و عموم مردم تسلیت عرض می نماییم.

بدینوسیله به اطلاع می رساند مراسم ختم آن عالم وارسته روز دوشنبه 93/8/5 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم با سخنرانی حضرت آیت الله حاج سیداحمد خاتمی؛ عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

شرکت علمای اعلام، طلاب و فضلای حوزه های علمیه و عموم مردم ولایتمدار، تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ علم و فقاهت خواهد بود.

 

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

شورای عالی حوزه های علمیه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323