منوی اصلی

برگزاری مراسم گرامیداشت آیت ا... مهدوی کنی در رشت

تاریخ انتشار: 1393/08/06    
برگزاری مراسم گرامیداشت آیت ا... مهدوی کنی در رشت

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در رشت برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی؛ رییس دفتر رهبر معظم انقلاب  در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مهدوی کنی؛ رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه ی مبارزاتی این یار صدیق امام و رهبری گفت : «اعتقاد عمیق به ولایت فقیه و پایبندی به اصول انقلاب و نظام از ویژگی های بارز این عالم وارسته بود».
رئیس دفتر مقام معظم رهبری، هدایت کمیته های انقلاب در سراسرکشور را از خدمات مرحوم آیت الله مهدوی کنی عنوان کرد و افزود : «این روحانی جلیل القدر دانشگاه امام صادق علیه السلام را راه اندازی کرد تا با تربیت نیروهای مخلص و متعهد عرصه ی مدیریتی پس از پیروزی انقلاب کشور دچار خلا و آسیب نشود».
وی در ادامه با بیان اینکه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در گرو نعمت ولایت و تاسی از رهنمودهای داهیانه ی رهبر معظم انقلاب است افزود: «تازمانی که به ولایت متکی باشیم به کشور آسیبی نمی رسد».
بخش دیگر سخنان رییس دفتر رهبرمعظم انقلاب به ریشه یابی عوامل تاثیرگذار درشکل گیری گروه تکفیری و تروریستی اختصاص داشت .
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، عامل تشکیل و سازماندهی گروه های افراطی نظیر داعش را امریکا و اسراییل دانست و افزود: این گروه افراطی به دلیل افسارگسیختگی بلای جان استکبار شده و مکر آنان را به خودشان بازگردانده است.
در ادامه این مراسم، حاضران در غم فراق مرحوم آیت الله مهدوی کنی؛ رییس مجلس خبرگان رهبری نوحه سرایی کردند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323