منوی اصلی

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در نهبندان برگزار شد

تاریخ انتشار: 1393/08/10    
مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در نهبندان برگزار شد

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی‌کنی (رضوان الله علیه) در مسجد امام رضا (ع) شهرستان نهبندان برگزار شد.
 

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده های معزز شهدا، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهرستان نهبندان برگزار شد، پس از قرائت فاتحه، امام جمعه نهبندان سخنرانی و سپس در رثای حضرت سید الشهدا علیه السلام و در سوگ رحلت مرحوم آیت الله مهدوی کنی به مرثیه سرایی پرداخت.
 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی در سخنانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی عالم مجاهد حضرت آیت الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: حوادث و ناملایمات مختلف هیچگاه ایشان را از پا در نیارود و در صحنه های مختلف انقلاب مقاوم ایستاد و از انقلاب، رهبری و ولایت فقیه دفاع کرد.
 

وی ادامه داد: حضور پر شور مردم در مراسم خاکسپاری و این که رهبر معظم انقلاب بر پیکر این عالم بزرگ نماز خواندند بار دیگر جایگاه عالمان وارسته را در جامعه متذکر شد.
 

امام جمعه نهبندان افزود: آیت الله مهدوی کنی در هدایت جامعه مبارز ایران قبل از انقلاب و همچنین به دوش گرفتن بار بر زمین مانده انقلاب، نقشی بسیار بارز داشته اند.
 

خزاعی خاطر نشان کرد: عالم مجاهد حضرت آیت الله مهدوی‌کنی در طول دوران انقلاب و قبل از آن تلاش های زیادی انجام داده بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) به پرورش نیرو برای این نظام پرداختند و این دانشگاه صدقه ی جاریه ای برای آیت الله مهدوی کنی است.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323