منوی اصلی

دومین نطق پیش از دستور جلسه عصر روز اول اجلاس هفدهم

تاریخ انتشار: 1393/12/19    
دومین نطق پیش از دستور جلسه عصر روز اول اجلاس هفدهم

حجةالاسلام و المسلمین حسن نمازی نماینده مردم آذربایجان غربی و مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت در نطق خود گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه داد.

وی از تدوین سیاست های کلی برای بهره برداری از نظرات مراجع، روحانیت و حوزه های علمیه سخن گفت و تصریح کرد: «ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت نماید و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است و از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، این امر را دارای اهمیت ویژه می نماید».

مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت تأکید کرد: «انتصاب مشاور امور روحانیت برای همه استاندارها یکی از اقدامات وزیر محترم کشور و مشاور روحانیت ایشان در این زمینه است که به تقویت و حمایت علما و بزرگان حوزه نیازمند است».

وی در ادامه، گزارشی از سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم و دیدار ایشان با علما، مراجع تقلید و نخبگان حوزوی ارائه کرد.

رابط رئیس جمهور با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر بهره برداری از ظرفیت این مجلس در راستای اهداف اسلام و نظام، آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مراکز حوزوی اعلام نمود.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323