منوی اصلی

نطق دادستان کل کشور در اجلاس خبرگان

تاریخ انتشار: 1394/06/11    
نطق دادستان کل کشور در اجلاس خبرگان

سید ابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری و دادستان کل کشور ، دیگر سخنران جلسه پایانی اجلاس خبرگان رهبری بود که در قالب گزارشی از فعالیتها و عملکرد قوه قضاییه و مبارزه این دستگاه با فساد ، پیشگیری از وقوع جرائم بویژه برخورد جدی قضایی با سوادگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر ، قاچاقچیان کالا و ارز و مفسدین اقتصادی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطر نشان ساخت در قوه قضاییه پیگیری هایی برای مدیریت فضای مجازی در دست اجرا دارد ، اما برای موفقیت در این عرصه ، هماهنگی های لازم بین بخشی و هماهنگی های بین دستگاه ها ، بسیار ضروری است و تا اراده جدی از سوی دستگاه های مرتبط فرهنگی و اجتماعی و سیاسی برای مبارزه با مفاسد و بهره برداری سو از فضاهای مجازی نباشد و اقدام قضایی به تنهایی در مرحله اجرا موفق نخواهد بود .

دادستان کل کشور در ادامه بر تاثیر نهاد روحانیت برای صیانت از جریان جرم زدایی و پیشگیری از وقوع جرائم تاکید کرد و افزود : ما موظفیم در راستای تعدیل و مبارزه با فساد و تعلیم و تربیت نفوس مستعده جامعه قدم بردارند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323