منوی اصلی

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره)

تاریخ انتشار: 1394/07/13    
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره)
مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری سه شنبه 94/7/14 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود. همچنین مراسمی دیگری نیز سه شنبه 94/7/21 در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

باسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

   یک سال از ارتحال عالم پارسا و سیاست مدار صادق حضرت آیت الله حاج محمدرضا مهدوی کنی(ره)؛رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری که از یاران امام عظیم الشأن (قدس سره) و یار دیرینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و از مجاهدین خستگی ناپذیر در طول دوران رژیم منحوس پهلوی و خدمتگزار در عرصه­ های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در قامت ریاست مجلس خبرگان رهبری بود، گذشت.

بدینوسیله به اطلاع می­رساند مراسم سالگرد آن عالم وارسته روز سه شنبه94/7/14 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم با سخنرانی حضرت آیت الله امامی کاشانی(دامت برکاته) برگزار خواهد شد.

شرکت مراجع عظام، علمای اعلام، طلاب و فضلای حوزه علمیه و عموم مردم ولایتمدار در این مراسم، تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ علم و فقاهت خواهد بود.

 

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

شورای عالی حوزه ­های علمیه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323