منوی اصلی

جلسه کمیسیون سیاسى - اجتماعى برگزار شد

تاریخ انتشار: 1394/11/08    
جلسه کمیسیون سیاسى - اجتماعى برگزار شد
آخرین جلسه کمیسیون سیاسى - اجتماعى مجلس خبرگان رهبرى در دوره چهارم، صبح امروز در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

آخرین جلسه کمیسیون سیاسى - اجتماعى  مجلس خبرگان رهبرى در دوره چهارم، صبح امروز در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در ابتداى این جلسه، آیت الله نعیم آبادى رییس کمیسیون سیاسى - اجتماعى با اشاره به دستاوردهاى نظام مقدس جمهورى اسلامى پس از پیروزى شکوهمند انقلاب، ضمن مقایسه وضعیت سیاسى، اجتماعى و معیشتى مردم در دوران رژیم ستمشاهى پهلوی با وضعیت کنونى کشور و پیشرفت هایى که در زمان استقرار نظام اسلامى به دست آمده، گفت: «ما در همین کشور دورانى را دیدیم که حتى بعضى از خیابانهاى پایتخت، آسفالت نبود و مردم از آب آشامیدنی سالم نیز برخوردار نبودند حال آنکه هم اکنون، اگر به دور افتاده‏ترین نقاط کشور هم سر بزنیم به لطف خداوند، همت مردم و تلاش مسئولان، شاهد آبادانى و رونق در بخش‏هاى مختلف هستیم؛ هر چند ممکن است کاستى هایى هم باشد همانطور که آمریکا یا برخی کشورهای اروپایی هم که ادعاى تکنولوژى پیشرفته و سطح بالاى رفاه اجتماعى مى‏کنند در مسائل اقتصادى، سیاسى و اجتماعى با مشکلات جدی مواجه هستند، اما اوضاع خودشان را برای کشورهای دیگر که می خواهند مستقل باشند طور دیگری جلوه می دهند و آنچه براى مردم سایر کشورها بیان مى‏کنند تنها خوشى‏ها و موفقیت‏هایشان است و با این کار موجبات دلسردی، سرخوردگی و بدبینی سایر ملل نسبت به حکومت هایشان را فراهم می آورند. ما باید وضعیت کشورمان را با زمانى مقایسه کنیم که مردم از هر حیث در محرومیت به سر مى‏بردند. همچنین مسئولان محترم باید با تلاش مضاعف در عرصه خدمتگزارى، اسباب آسایش و رفاه جامعه و مردم تامین نمایند».

آیت الله نعیم آبادی در پایان با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، از کاندیداهاى مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبری خواست در آستانه انتخابات به مردم قولى ندهند که در حوزه اختیارات آنها نبوده و از عهده آن بر نمى‏آیند.

در ادامه جلسه، اعضای این کمیسیون پیرامون اهم مسائل داخلی و بین المللی بحث و گفتگو کردند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323