منوی اصلی

نشست خبری همایش «امنای امت»؛ مجلس خبرگان جایگاه وظایف و کارآمدی

تاریخ انتشار: 1394/11/11    
نشست خبری همایش «امنای امت»؛ مجلس خبرگان جایگاه وظایف و کارآمدی
نشست خبری همایش «امنای امت» جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید این مجلس عصر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛ عضو هیئت رئیسه و رئیس مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

نشست خبری همایش «امنای امت» جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید این مجلس با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛ عضو هیئت رئیسه و رئیس مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست آیت الله حسینی بوشهری ضمن تبیین جایگاه مجلس خبرگان  رهبری از وظایف خطیر این نهاد عالی نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی آن سخن گفت.
وی سپس به تشریح اهداف و برنامه های همایش امنای امت که در 15 بهمن ماه باحضور شخصیت های کشوری و لشگری در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار خواهد شد پرداخت و  افزود: در این همایش با دعوت از آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله یزدی و آیت الله هاشمی شاهرودی، ضمن تبیین اهمیت و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری مراسم پاسداشت نمایندگان فقید دوره چهارم  به ویژه حضرات آیات مشکینی و مهدوی کنی برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می شود در حاشیه این همایش نمایشگاه  آثار علمی مرکز تحقیقات حکومت اسلامی وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323