منوی اصلی

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی

تاریخ انتشار: 1395/03/05    
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در دوره پنجم خبرگان رهبری در نطق خود به وظایف مجلس خبرگان در راستای اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرده و ماهیت مجلس خبرگان انقلابی را تبیین نمود

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنرانی خود بر تلاش خبرگان برای بصیرت افزایی و افشای ماهیت جریانهای مسموم وتطهیرکننده تمدن غرب تاکید کرد.

وی هیئت رئیسه را حاکی از شکل گیری خبرگان انقلابی و تلاش گر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود خبرگان ملت نباید اجازه دهند که در این جهاد کبیر، سخنان فرمانده جهاد بصورت علنی در تریبون های عمومی و توسط برخی از مسئولین مورد مخالفت قرار بگیرد.مناقشه در این موضع آنهم در فاصله اندکی بعداز اعلام نظر ایشان که با مغالطه گری نشانه صداقت مخالفان و آزادی بیان قلمداد میشود در واقع همراهی با دشمن در جهت تضعیف فرمانده جهاد کبیر است.

نماینده مردم زنجان تصریح کرد : جهاد علمی برای تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی است.

رسالت خبرگان در این زمینه بسیار سنگین است . خبرگان می توانند با درخواست مجدانه از مراجع معظم تقلید و نظریه پردازان حوزه های علمیه برای پرداختن به این عرصه ها دعوت نمایند.

رسالت سنگین دیگری که برعهده نمایندگان محترم خبرگان است تلاش برای بصیرت افزایی بطور عام و رسوا کردن جهره منحوس غرب بطور خاص است.تلاش برای افشای ماهیت جریانهایوابسته به غرب در همین راستاست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی افزود : خبرگان انقلابی ضمن ایفای نقش و تلاش پیگیر در جهت تاثیر گذاری بر جامعه لازم است مطالبه گری از دستگاه های گوناگون نظام اسلامی جهت حراست و پاسداری از هویت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد.

اجرایی شدن قانون تشکیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر که مورد توجه برخی از خبرگان قرار دارد از همین قبیل است.

خبرگان انقلابی خبرگان ولایی فعال در عرصه علمی و تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی فعال در عرصه بصیرت افزایی و مطالبه گر و تاثیر گذار است.

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323