منوی اصلی

نطق پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران

تاریخ انتشار: 1395/12/17    
نطق پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به یوم الله 22 بهمن بیان داشت: ملت ایران در 22 بهمن حماسه ای بی سابقه خلق کرده و استکبار ستیزی و پایبندی خود به نظام را به رخ همگان کشیدند. حال مسئولین هستند که باید از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی افزود ساده زیستی مسئولین و تلاش برای خود کفایی را چقدر جدی گرفتیم؟اگر می خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به این مشکلات  مخصوصاً حقوق نجومی توجه نمود.

نماینده مردم مازندران افزود رهبری در سالهای اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید کرده اند و از مجلس و دولت انتظار می رفت در سال اقدام و عمل، طرح ها و لایحه هایی بدین منظور تهیه می کردند.

این انقلاب با زحمت و جان یاران امام و خون دادن مردم به پیروزی رسید.ای کاش در جلسات شورای اداری و هیأت دولت چند سطری از فرمایشات امام خوانده شود.

هنوز یاد شهدا و شهدای گمنام در کشور وجود دارد و خانواده هایی هستند که آرزوی دیدار فرزند شهیدشان را دارند

امام فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

ساده زیستی امام زبانزد خاص و عام است اما عده ای از زمین های هزاران متری صحبت می کنند، امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سالهای تبعید استفاده کند و در نجف می ماند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323