منوی اصلی

نطق حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نماینده مردم استان قزوین

تاریخ انتشار: 1395/12/18    
نطق حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نماینده مردم استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مقدمه نطق قبل از دستور مجلس خبرگان چنین گفت:

اسلام کار آمد بوده و ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است مدیریت فقاهت اسلام آن چنانچه قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است آنچنان ملتی ساخته است که ریگی جانور را از آسمان به زیر کشید و پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین می نشاند و در دل شب ناو های انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال میگیرد .

مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت و فضا و پزشکی و دریا و امنیت و دفاع رشد حیرت آور نموده است . آری کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می بینیم . اما این اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده است .؟ به نظر اینجانب بتی بنام باندهای بت لات و عزی در کشور پیدا شده است که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمیشود و هرکس جزو باند باشد به کار گرفته می شود و این فساد آور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی توان کشور را بصورت صحیح اداره کرد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323