منوی اصلی

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری آل کثیر

تاریخ انتشار: 1396/06/29    
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری آل کثیر

حجت الاسلام و المسلمین حیدری آل کثیر دیگر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از دستور خود با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم شهید حججی را از حجت های بارز این زمانه دانست. وی در ادامه گفت: «به دنبال فتنة تکفیریهای داعشی بویژه در عراق تحولات عمیق فرهنگی،‌ سیاسی و اجتماعی در راستای اهداف مقدس اسلام ناب محمدی پدید آمد با تشکیل حشدالشعبی به برکت فتوای مرجعیت و پشتیبانی ولی امر مسلمین و ورود نیروهای سپاه قدس در مقابله با تکفیریها، بسیاری از جوهای مسموم از فضای عراق زدوده شد. و زمینه برای بروز گرایشات جدی نسبت به ارزشهای متعالی اسلامی و انقلابی و رویش های پربرکت ایجاد گردید».

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود:‌ «امروز در بسیاری از کشورها عطش شناخت نظام مردم سالاری دینی بر اساس ولایت فقیه مشاهده می شود. این واقعیت بر همه روحانیت بویژه مجلس خبرگان رهبری که داعیه دار اصلی ولایت فقیه است مسؤولیت سنگینی ایجاد می کند که برای معرفی صحیح نظام مردم سالاری دینی و ولایت فقیه تلاش حساب شده، دقیق و گسترده داشته باشد».

حجت الاسلام و المسلمین حیدری همچنین با اشاره به برخی مشکلات استان خوزستان خواستار رسیدگی مسؤولان برای رفع یا کاهش معضلات این استان شد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323