منوی اصلی

نطق نماینده آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: 1396/06/29    
نطق نماینده آذربایجان شرقی

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی با اشاره به برجام، بدعهدی آمریکا را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد. وی به هشدارهای مقام معظم رهبری در این زمینه در روند مذاکرات هسته ای، اشاره و تصریح کرد: «رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف و مناسبت های گوناگون در موارد حساس و سرنوشت ساز با عبارات و جملاتی پرمغز و محتوا و گاهی خطاب به عموم مردم قهرمان ایران و گاهی خطاب به مسؤولان محترم در رده های مختلف بیان می فرمایند که توجه و تأمل لازم در راستای اداء حق مناسب و شایسته را می طلبد». وی افزود: «از آن روزی که بنا شد مذاکرات مرتبط با فعالیت های هسته ای بین جمهوری اسلامی از یک سو و کشورهای مقابل از سوی دیگر آغاز شد رهبر بزرگوار انقلاب هشدارهایی را به مسؤولان محترم دائر بر عدم پای بندی طرف مقابل به ویژه آمریکا به پیمانها، اظهار داشتند و بعد از گذشت نه چندان طولانی، مسؤولین ذی ربط، خود با صراحت بر آنچه ایشان فرموده بودند اذعان نمودند».

نماینده آذربایجان شرقی افزود: «رهبر انقلاب خطاب به حوزه،‌ دانشگاه،‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و وزارت خارجه، دلسوزانه از آنها خواستند تا انقلابی بیندیشند،‌ انقلابی عمل کنند و روح انقلاب را زنده نگهدارند، اما ما چه کردیم؟‌ آیا پاسخ این هشدارها،‌ نوشتن چند پلاکارد و یا چاپ فرمایشات ایشان در سربرگهای ادارات است؟!‌ آیا با این کارها حق ولایت ادا می‎شود؟!

آیا سزاوار نبود نهادها و ارگانهای مسؤول با هر عنوان و نامی به فرمایشات مقام معظم رهبری صبغه قانونی لازم الاجراء‌ بدهند؟ آیا زمان مناسب در جهت ایفای مسؤولیت فرا نرسیده است».

ملکوتی در ادامه به خطر نفوذ دشمن پرداخت و ابراز داشت:‌ «جریان انحراف تلاش می‎ کند فرهنگ سالهای مقاومت،‌ دفاع و ارزشها و نیز الگوهای ایثار و شهادت را با شیوه های گوناگون زیر سؤال برده و فرهنگ التقاطی را جایگزین کند و این مائیم که باید در برابر نظام سلطه تا قدرت داریم ایستادگی کنیم».

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323