منوی اصلی

سخنرانی پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده استان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: 1396/12/22    
سخنرانی پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده استان آذربایجان غربی

روز 22 اسفند سالروز شهید را گرامی می داریم .یاد و خاطره شهیدان موجب میشود جامعه دینی ما احساس همبستگی شدید عاطفی با آرمانهای شهدا برقرار کند . از خدای متعال طلب علو درجات برای شهدا میکنیم و برای خانواده آنان طلب صبر و اجر میکنیم. در آستانه حلول سال جدید هجری شمسی هستیم که هفته های آغازین آن مقارن است با میلاد باسعادت امیرالمومنین علیه السلام ، این عید سعید را خدمت مردم عزیز ایران بویژه اهالی شریف آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض میکنیم و آرزو داریم سالی پر از خیر و برکت داشته باشند .

در سال 96 و سالهای پیش از آن در زمینه های شاخص های اقتصادی مانند نرخ بیکاری ، تورم ، رشد اقتصادی، قاچاق بی رویه کالا و واردات وضعیت خوبی نداشته و نداریم. از قدیم روحانیت ملجا و پناه مردم بوده در نظام مقدس جمهوری اسلامی این پناهگاه بودن بایستی پر رنگ تر و کاملتر باشد . ملجا و پناه مردم بودن روحانیت - بویژه با توجه به ظرفیت عظیم مجلس خبرگان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است - ایجاب می کند از رئیس جمهور محترم دعوت بشود در جلسه خصوصی برنامه های دولت برای فضای مجازی ، حل مشکل بیکاری ، رکود اقتصادی ، بالارفتن نرخ رشد اقتصادی و.... ارائه شده و مورد ارزیابی قرار گیرد . نباید وضعیت ما ، در مواجهه با مشکلات اقتصادی مانند وضعیت کسی باشد که با شخص بیماری مواجه است که بیماری او در حال تشدید است و پیوسته صدا میزند وضعیت بیماری در بعضی ابعاد در حال بدتر شدن است . بلکه بایستی با مطالعه شفافیت ، با ارزیابی و نقد برنامه بتوانیم گامی در مسیر حل مشکلات یا کاهش آنها برداریم . طرح مشکلات اقتصادی بمنزله نادیده گرفتن مشکلات فرهنگی نیست که در این زمینه هم مشکلات فراوانی داریم و بایستی برنامه های فعالان عرصه فرهنگ نیز مورد بازبینی و ارزیابی مجلس خبرگان قرار گیرد. امید داریم با تلاش مجلس خبرگان رهبری شاهد آسایش و آرامش ملت شریف ایران با رهبری های مقام معظم رهبری باشیم.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323