منوی اصلی

پیام تسلیت رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان بمناسبت ارتحال آیت الله ایمانی

تاریخ انتشار: 1397/02/18    
پیام تسلیت رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان بمناسبت ارتحال آیت الله ایمانی
آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دبیرخانه این مجلس با صدور پیامی رحلت نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان را تسلیت گفت.

                                آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دبیرخانه این مجلس با صدور پیامی رحلت نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

                                                                                      بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (رحمة الله علیه) نماینده محترم مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم جلیل القدر از شخصیت های برجسته حوزوی و سیاسی و از مبارزین راه انقلاب بودند که در طول حیات با برکت خویش در مسئولیتهای مختلف از جمله نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی ولی فقیه در استانهای بوشهر و فارس، منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه بودند که در سالهای اخیر در بستر بیماری سختی ها و رنج های فراوانی را متحمل شدند و سرانجام به لقاءالله پیوستند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان فارس و بالأخص بیت شریف و معزز ایشان تسلیت می گوید و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارد.

                                                                                                  سیدمحمود هاشمی شاهرودی

                                                                                           رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323