منوی اصلی

آغاز ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1397/12/21    
 آغاز ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری
ششمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم لحظاتی پیش به ریاست آیت الله جنتی آغاز شد.

ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، دقایقی پیش به ریاست آیت الله «احمد جنتی» و با حضور اکثریت اعضای این مجلس در  ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ابتدا با تبریک ماه رجب و اعیاد و نیز تسلیت شهادت امام‌هادی(ع) گفت: از دست دادن دو عضو برجسته مجلس خبرگان؛ یعنی آیت‌الله هاشمی شاهرودی و آیت‌الله مومن را تسلیت می‌گویم. فقدان این عزیزان برای ما مصیبت بزرگی بود.

آیت الله جنتی با تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: از این مردم باید تشکر کنیم و ما و مسؤولان هر چه می توانیم باید به این مردم خدمت کنند. این ثمره خون شهداست.
رئیس مجلس خبرگان رهبری : دشمن برای شکست این انقلاب در 40 سالگی آن نقشه های فراوان کشیده بود که بحمدالله با حضور مردم خنثی شد . این سنت الهی ست که هرگاه مردم در راه خدا صبر و استقامت کنند خداوند یاری خواهد کرد. البته برای آن باید ایثار کرد و خون داد.

آیت الله جنتی: در طول تاریخ، شکست همواره از آن فرعونیان و طاغوتیان بوده است. پاداش شهادتها پیروزی و رشد اسلام و ضعیف شدن دشمنان است. چه ذلتی از این بالاتر که ترامپ با این همه هزینه در عراق مجبور است با خفت و با چراغ خاموش به این کشور سفر کند؟! حضور شبانه ترامپ در عراق و عدم استقبال مسئولان عراقی از وی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این وضعیت رییس کشوری است که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند.

وی در همین زمینه، حضور رئیس‌جمهور ایران در عراق را نشان‌دهنده قدرت ملت ایران دانست.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما مردم نجیبی داریم هر جا لازم باشد به مقام معظم رهبری لبیک می گویند واقعا باید قدردان این ملت باشیم که تمام مشکلات در صحنه هستند.

آیت الله جنتی با اشاره به بیانیه گام دوم از همه مسوولین و خبرگان، نخبگان و مردم خواست در عمل نسبت به این بیانیه حکیمانه رهبر انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.
رئیس مجلس خبرگان همچنین به سفر بشار اسد به ایران اشاره نمود و تصریح کرد: قدرت نمایی ایران در منطقه و حفظ حاکمیت سوریه دارای پیامهای مختلف برای منطقه و جهان بود.
آیت الله جنتی:
در کشور مشکلات اقتصادی داریم واقعا جنگ اقتصادی است، اما مقام معظم رهبری، رئیس جمهور را فرمانده این جنگ قرار دادند امیدواریم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم بکار گیرند.

رئیس مجلس خبرگان، با تشکر از خدمات ده‌ساله رئیس سابق قوه قضاییه گفت: آیت‌الله آملی در طول ده سال قاطعانه کار کرد. از عدم انعطاف ایشان مقابل دیگران باید تقدیر کرد. خیلی‌ها می‌خواستند اهداف خودشان را از طریق وی دنبال کنند، اما او زیر بار نمی‌رفت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه واقعاً از انتصاب آقای رئیسی به سمت ریاست قوه قضاییه خیلی خوشحال شدم، تصریح کرد: باید دست رهبری را بابت این انتصاب‌ها بوسید.

وی، انتصاب آیت‌الله رئیسی را بجا دانست و افزود: نشانه این به‌جا بودن، این است که داد دشمن را درآورده است. هرجا دشمن عصبانی شد یعنی ما موفق شده‌ایم.

رئیس مجلس خبرگان به برنامه‌های اعلام‌شده از سوی رئیس جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: باید توصیه‌های رهبری مبنی بر تحول در قوه قضاییه، دنبال شود.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323