منوی اصلی

نطق حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: 1397/12/21    
نطق حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بنده از حضور ملت شریف ایران بویژه اهالی ولایتمدار استان آذربایجان غربی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 97 صمیمانه تشکر می کنم. عرایض بنده درباره بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است. و این بیانیه ویژگی هایی دارد که بخشی از آنها عبارتند از:

1- جامعیت که هم کارنامه راه طی شده است و هم نقشه راه آینده

2- انسجام: بندها و بخشهای بیانیه کاملی منسجم و مرتبط هستند و هدف و اهداف را دنبال می کنند.

3- زنده و پویا بودن این بیانیه دائم الاستفاده است و همیشه برای مکانها و زمانهای فراوان سخن تازه و نقشه راه دارد.

4- تکیه بر نیروی محرکه اجتماعی بویژه جوان مومن انقلابی و انتقال آرام مدیریت از نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب.

وی افزود : مقام معظم رهبری در این بیانیه از نقش بی بدیل و بی نظیر خودشان سخنی مطرح نکرده اند و این کمال بزرگواری ایشان است که اشاره ای به هدایت و مدیریت خودشان از این راه طی شده و کارنامه 40 ساله نداشته اند در حالی که در واژه واژه و جمله به جمله این بیانیه حضور تمام قد و هدایتهای پیامبر گونه ایشان متجلی است.

در این زمینه ما وظیفه داریم در کنار تبیین و تشریح بیانیه به نقش ایشان عنایت کامل داشته باشیم. برخی از وجوه هدایت و رهبری ایشان باختصار عبارتند از:

الف ـ ایراد خطبه های راهگشا و تأثیرگذار در ابتدای رهبری و زعامتشان و در فتنه 88 که خطبه ایشان و راهبری معظم له در فتنه 88 نقطه عطف رهبری ایشان می باشد.

ب ـ تدریس نزدیک به 30 سال درس خارج که در آن بیش از 1000 روحانی فاضل شرکت می کنند و ایشان بعنوان مرجع تقلید در جامعه اسلامی مقلدین فراوانی در داخل و خارج ایران دارند.

ج ـ راهبری مقاومت اسلامی در منطقه که ابتدا از لبنان شروع شد و با توانمندی حزب الله در مقابله با داعش در سوریه و عراق توانمندی خود را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز بیان داشت بدون شک یکی از نعمت های بزرگ الهی به ملت شریف ایران و امت اسلامی وجود بی نظیر مقام معظم رهبری است که از خداوند متعال می خواهیم به ایشان طول عمر با عزت روز افزون مرحمت بفرمایید.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323