منوی اصلی

نطق آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم استان تهران

تاریخ انتشار: 1397/12/22    
نطق آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم استان تهران
آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبریبا اشاره به نعمت ولایت گفت :

زیر این آسمان و روی این زمین ودر ملک و ملکوت نعمتی بالاتر از بعثت و ولایت نیست . اتمام نعمت های دنیا از آسمان و زمین و آفتاب و مهتاب و ... در برابر نعمت بعثت و ولایت چون صفرهایی هستند که اگر منهای عدد صحیح بعثت و ولایت دیده شوند بی ارزشند . اما در کنار بعثت و ولایت ارزش پیدا می کنند . پیامبر در مکه 13 سال گرفتار مثلث آزار جسمی ، آزار روحی و محاصره اقتصادی بود، اما استقامت کرد . 10 سال در مدینه گرفتار مثلث شوم دیگر شد جنگهای مشرکان ،توطئه و عهد شکنی یهودیان و کارشکنی و آزار منافقان، ولی درعین حال پیامبر راست قامت ایستاد و در برابر مشکلات تحمل کرد . وی تاکید کرد رمز این موفقیت، اتکا و ارتباط با خدا بود که شبانه روز 70 مرتبه سر به سجده می گذاشت . و حتی اعتکاف او هر سال در دهه آخر رمضان ترک نشد و اگر یکسال درگیر جنگ بود سال دیگر دو دهه رمضان را معتکف می شد و قضای اعتکاف سال قبل را بجا می اورد بنابراین مسئولان و کارگزاران نظام هنگامی می توانند این بار مسئولیت را به پایان رسانند که ارتباط شبانه روزی ایشان با خدا ترک نشود و از قدرت و حمایت همه جانبه خداوند غفلت نکنند .

آیت الله فاضل گلپایگانی در پایان تصریح کرد :باید از 40 سال گذشته انقلاب الهام بگیریم. در انتخابات، فرهنگی بوجود بیاوریم که هم شرکت کنندگان دچار تطمیع قرار نگیرند و انتخاباتی سالم صورت گیرد و هم داوطلبان متوقع نباشند؛ اگر انجام وظیفه باشد دیگر انتقامجویی و موضع گیری معنی ندارد .

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323