منوی اصلی

نطق پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان

تاریخ انتشار: 1398/07/02    
نطق پیش از دستور حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان
حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری : دشمنان وقتی از ما راضی می شوند که دنباله رو آنها بشویم .

حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه برخی از مسئولین نگاه شان برای اداره کشور به خارج است ،گفت روشن است که تا ما صد در صد دنباله رو دشمنان نباشیم ودر مقوله جهانی شدن غرق نشویم دشمنان قانع نمی شوند و اگر ما در یک موضوع از آنها تبعیت کنیم باید در همه شئون از آنها تبعیت کنیم .

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مشکلات اقتصادی که مردم با آنها رو به رو هستند اشاره کرد و گفت شایسته نیست که ما از کنار مشکلات مردم بی تفاوت عبور کنیم .

وضعیت فرهنگی جامعه ،بخصوص موضوع حجاب و نیز وضعیت حاکم بر فضای مجازی موضوعات دیگری بودند که حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان در سخنان خود به آنها اشاره کرد و خواستار نظارت و برخورد جدی با معضلات موجود در این عرصه ها شد .

 

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323