منوی اصلی

سخنان حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1398/07/02    
سخنان حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار: آمار نشان می دهد که بیشتر نفرات برتر کنکور از طبقه برخوردار هستند

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رشد مدارس غیر دولتی و ایجاد فاصله طبقاتی در بین دانش آموزان گفت آمار نشان می دهد که بیشتر نفرات برتر آزمون های دانشگاه ها از طبقه برخوردار هستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری که در سخنان خود به موانع رونق تولید در کشور می پرداخت، نبود عدالت آموزشی، عدم تناسب رشد رشته های دانشگاهی با نیاز کشور، بالابودن سود دلالی نسبت به سود تولید و عدم توازن ارزشگذاری بین کالاها و خدمات را از موانع رونق تولید در کشور بر شمرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار سپس خواستار بهادادن به کسانی شد که ثروت خود را وارد عرصه تولید می کنند و گفت نباید طوری باشد که افراد تمایل داشته باشند سرمایه خود را وارد عرصه های دلالی کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه از گروه های سیاسی خواست رونق تولید را جزو برنامه های خود قرار دهند و فقط به کسب مناصب سیاسی برای به دست آوردن قدرت نیندیشند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323