منوی اصلی

سخنان آیت الله بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1398/07/02    
سخنان آیت الله بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری
آیت الله بهشتی: مردم به واسطه برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی بسیار امیدوار شده اند

آیت الله بهشتی، نماینده مردم استان فارس که در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت با اشاره به این که برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی موجب امیدواری مردم شده است، افزود: با مفاسد عرصه های دیگر مانند مفاسد علمی و پژوهشی نیز باید برخورد شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری سپس با اشاره به سرفصل های بیانیه گام دوم گفت: مسئولین باید طوری برنامه ریزی کنند که کشور در همه این عرصه ها به پیشرفت دست یابد و دارای رشد متوازن باشد.

آیت الله بهشتی سپس تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی دانست و افزود: هدف آمریکا از طرح مجدد موضوع مذاکره، تحمیل خواسته های خود و اثبات تاثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، با این حال برای این نوع مذاکره باید به سراغ همان کسانی بروند که به عنوان گاو شیرده آنها عمل می کنند.

دکتر بهشتی در خاتمه به برخی معضلات عرصه علم و پژوهش در کشور اشاره کرد و گسترش کمّی بدون توجه به شاخص های کیفی را از مهمترین معضلات این عرصه بر شمرد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323