منوی اصلی

سخنان حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ، نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1398/07/02    
سخنان حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ، نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری
شکست مدرنیته در تامین نیازهای روحی و معنوی انسان معاصر ، فرصت طرح معارف قرآن و اهل بیت و ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ،نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری که در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم این مجلس سخن می گفت ، با اشاره به این که مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانسته اند ، شکست مدرنیته در تامین نیازهای روحی و معنوی انسان معاصر را بهترین فرصت برای طرح ظهور معارف قرآن و همچنین اهل بیت و ایجاد تمدن نوین اسلامی بر شمرد .

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ،حیات طیبه را نتیجه حرکت طیبه دانست که معنای آن عبارت است از حرکت برای رسیدن به هدفهای عالی.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ، استقلال ، مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی را از اجزای حیات طیبه بر شمرد و وظیفه نخبگان حوزوی و دانشگاهی دانست که با توجه به ظرفیتهای موجود در کشور ، زیر خیمه رهبری و ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند .

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار امیدواری کرد در آستانه انتخابات گروه های سیاسی به نحوی عمل کنند که انتخابات به عاملی برای اختلاف و شکاف در جامعه تبدیل نشود .

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323