منوی اصلی

سخنان حجت الاسلام و المسلمین پروایی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: 1398/07/03    
سخنان حجت الاسلام و المسلمین پروایی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری
حجت الاسلام و المسلمین پروایی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری: باید در قوای سه گانه کشور گامهای عملی برای تحقق بیانیه گام دوم برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین پروایی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین اجلاس دوره پنجم این مجلس با اشاره به این موضوع که نباید بیانیه گام دوم انقلاب فقط در تریبون ها مطرح شود افزود: باید در قوای سه گانه کشور گام های عملی برای تحقق این بیانیه برداشته شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در سخنان خود همچنین به بیان مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم این استان پرداخت و افزود : مردمان استان گیلان در طول تاریخ مردمانی آزاده و ولایت مدار بوده اند و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را در تمامی حوادث و صحنه های انقلاب به اثبات رسانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پروایی سپس با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب همواره در مورد سبک زندگی تذکر داده اند ، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و تغییر سبک زندگی را تقویت روحیه جهادی و انقلابی و اسلامی در بین مردم و به ویژه جوانان دانست.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323