منوی اصلی

تجدید میثاق هیأت رئیسه و اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام خمینی (س)

تاریخ انتشار: 1398/07/04    
تجدید میثاق هیأت رئیسه و اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام خمینی (س)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مرقد مطهر حضرت امام(ره) با تاکید بر "مقاومت " از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری تجلیل نمود و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی ثمره مجاهدت و مقاومت فعال امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: سیره اهل بیت علیهم السلام، مقاومت در برابر ظالمان و جباران بوده و در این راه هزینه های زیادی داده اند. امیرالمؤمنین علی (ع) با آن جایگاه باعظمت در زمانه ای زیست که قدر او شناخته نشد و مظلومانه به شهادت رسید و مخفیانه دفن شد و تا بیش یک قرن قبر مطهر ایشان مخفی بود. امام حسین (ع) در برابر یزید و بنی امیه مقاومت فرمود و در مظلومانه ترین حالت به شهادت رسید و بدن مطهرش زیر سم ستوران لگدمال شد و همینطور سایر ائمه اطهار به نحوی هزینه مقاومت را پرداختند و هیچگاه در برابر ظالمان و مستکبران کوتاه نیامدند؛ اینها هزینه مقاومت است.
وی افزود: امام عظیم الشان، مقام معظم رهبری و مردم با بصیرت ما نیز برای پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن هزینه دادند تا این انقلاب با این دستاوردهای بزرگ امروز به این جایگاه والا و اثرگذار در سطح منطقه و بین الملل دست یابد به طوری مستکبران و دولت های بزرگ جهان دیگر امروز نمی توانند در معادلات خود از نقش جمهوری اسلامی غفلت کنند و همه این اقتدار، عزت و شوکت نظام اسلامی ما محصول مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان عالم به ویژه آمریکاست.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود بر رونق تولید و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323