منوی اصلی

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شهادت دریادلان ارتش را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: 1399/02/23    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شهادت دریادلان ارتش را تسلیت گفت
حجت الاسلام و المسلمین رییسی رئیس قوه قضاییه و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به امیر سرلشگر موسوی، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در پیامی به امیر سرلشگر موسوی، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین ماموریت یگانی در آبهای دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) ، جنابعالی، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. ضمن آرزوی تندرستی و شفای عاجل مجروحان این سانحه، برای شهیدان گرانقدر آن ، تعالی درجات و همجواری با شهدای کربلا و برای بازماندگان ، صبر و شکیبایی مسألت می کنم.

سید ابراهیم رئیسی

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323