منوی اصلی

آیت‌الله جنتی درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: 1399/03/20    
آیت‌الله جنتی درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت
آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت مجاهد بزرگ دکتر رمضان عبدالله رهبر پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت .

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری  و دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت مجاهد بزرگ دکتر رمضان عبدالله رهبر پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت که متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت برادر مجاهد و مقاوم جناب آقای دکتر رمضان عبدالله شلح رهبر پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین که همواره بر آرمان آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف تاکید داشت، موجب تاثر و تالم همه علاقه‌مندان به مسئله فلسطین و محور مقاومت گشت.

نام این چهره شاخص جبهه مقاومت اسلامی که عمر با برکت خویش را صرف مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه کرد، مطمئنا در کنار نام بزرگانی چون سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید فتحی شقاقی رهبر فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تارک جهان اسلام همواره خواهد درخشید.
 
اینجانب درگذشت این مجاهد نستوه را به خانواده معظم ایشان، ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان محور مقاومت و همه آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و ملت مقاوم فلسطین استقامت در مسیر آرمان آزادی فلسطین خواستارم.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ شوال ۱۴۴۱

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323