منوی اصلی

آیت‌الله جنتی: معیشت مردم در کرونا آسیب دیده؛ مسئولان اقدامات جدی‌تری کنند

تاریخ انتشار: 1399/04/19    
آیت‌الله جنتی: معیشت مردم در کرونا آسیب دیده؛ مسئولان اقدامات جدی‌تری کنند
رئیس مجلس خبرگان رهبری: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

آیت‌الله جنتی:
مردم ماسک بزنند و به توصیه‌های بهداشتی مسئولان توجه کنند/ معیشت مردم در کرونا آسیب دیده؛ مسئولان اقدامات جدی‌تری کنند

آیت الله جنتی با اشاره به رشد مبتلایان به ویروس کرونا، متذکر شد: اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است، اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ انشا الله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.


ایشان یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

رئیس مجلس خبرگان افزود: البته در این بین، برخی گرو‌های جهادی و نهاد‌های انقلابی اقدامات خوبی را در راستای کمک به اقشار مستضعف از جمله توزیع اقلام ضروری داشته‌اند؛ این اقدامات لازم، اما کافی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات اساسی‌تری در این خصوص انجام دهند.

آیت الله جنتی با اشاره به سالگرد فتنه ۷۸ خاطرنشان کرد: باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323