منوی اصلی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم با نابودی رژیم آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد

تاریخ انتشار: 1399/05/09    
آیت‌الله جنتی: امیدواریم با نابودی رژیم آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد



رئیس مجلس خبرگان با اشاره به حادثه دردناک و جنایت آل‌سعود در کشتار حجاج ایرانی در سال ۱۳۶۶ که برای حضور در مراسم «برائت از مشرکین» شرکت کرده بودند، گفت: متأسفانه جنایات آل‌سعود ادامه دارد؛ چنانچه همچنان حملات ناجوانمردانه این رژیم به یمن و تحت فشار قرار گرفتن مردم مظلوم این کشور را شاهدیم که واقعاً اوضاع بسیار ناراحت کننده‌ای است.

وی افزود: البته صبر و مقاومت مردم یمن در مقابل شرارت‌های آل‌سعود که همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند قابل تقدیر است و امیدواریم هرچه زودتر شر آل‌سعود به خودشان برگردد و با نابودی این رژیم، اوضاع مردم یمن سامان یابد.

  توصیه رئیس مجلس خبرگان به خواندن دعای عرفه و دعا برای رفع مشکلات اقتصادی

آیت الله جنتی ضمن توصیه مردم به خواندن دعای عرفه، به اهمیت این دعا و مضامین مهم آن اشاره کرد و افزود: در کنار اینکه مسئولین برای رفع مشکلات کشور تلاش می‌کنند، دعا برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، سلامتی مبتلایان به بیماری کرونا و از بین رفتن این ویروس منحوس را فراموش نکنیم و برای نابودی شرّ آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود هم دعا کنیم.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323