منوی اصلی

پیام آیت الله جنتی بمناسبت شهادت شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: 1399/09/08    
پیام آیت الله جنتی بمناسبت شهادت شهید فخری زاده
در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده بدست عوامل استکبار جهانی ، رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت این دانشمند فرهیخته را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام آیت الله جنتی بدین شرح است:

در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده بدست عوامل استکبار جهانی ، رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت این دانشمند فرهیخته را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام آیت الله جنتی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»
انالله و انا الیه راجعون
دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر دانشمندی فرهیخته و مدیری خدوم را هدف ترور قرار داد تا به زعم خود در حرکت علمی جوانان انقلابی و دانشمندان پرتلاش ایران اسلامی که علی رغم همه دشمنی ها و اعمال تحریم ها هر روز به دستاوردی جدید در عرصه دانش های مختلف دست می یابند اخلال ایجاد کند و عزم ملت رشید ایران را متزلزل سازد، زهی خیال باطل؛ به آنها می گوییم: «این دلیل عجز شماست که متفکران ما را می کشید».
تردیدی نیست که راه این شهید والامقام که در عرصه های علمی و مدیریتی منشأ آثار پربرکت بوده و در طول حیات خود شاگردان نخبه بسیاری را پرورش داده ادامه پیدا خواهد و شاگردان و تربیت یافتگان این شهید والامقام با انگیزه ای مضاعف، خلاء وجودی او را پر خواهند کرد ان شاءالله
مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این اقدام مذبوحانه و هشدار به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و عوامل خود فروخته آنان که انتقامی سخت در انتظار آنان است، شهادت این دانشمند انقلابی را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، جامعه علمی به ویژه دانشمندان صنعت هسته ای و دفاعی کشور، مردم شهیدپرور و خانواده محترم شهید دکتر محسن فخری زاده تبریک و تسلیت گفته از دستگاه دیپلماسی و کلیه نیروهای امنیتی و انتظامی می خواهد با پیگیری حقوقی و رصد اطلاعاتی، عناصر پلید این جنایت را شناسایی کرده و به سزای عمل ننگین خود رسانند.
       احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

 

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323