منوی اصلی

آیت الله مهدوی: هدف از برپایی حکومت اسلامی، اقامه عدل و ترویج دین در کنار تأمین نیازهای دنیوی است

تاریخ انتشار: 1401/12/03    
آیت الله مهدوی: هدف از برپایی حکومت اسلامی، اقامه عدل و ترویج دین در کنار تأمین نیازهای دنیوی است
آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، هدف از برپایی حکومت اسلامی را اقامه عدل، ترویج دین و توحید، تقویت ایمان، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام و عمل صالح در کنار تأمین نیازهای دنیوی و معیشتی، رفاه و امنیت مردم دانست.

آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، هدف از برپایی حکومت اسلامی را اقامه عدل، ترویج دین و توحید، تقویت ایمان، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام و عمل صالح در کنار تأمین نیازهای دنیوی و معیشتی، رفاه و امنیت مردم دانست. آیت الله مهدوی که در روز دوم یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری نطق پیش از دستور داشت با اشاره به این نکته که بحث معیشت، رفاه و امنیت جامعه، تقدم زمانی بر امور معنوی مردم دارد، افزود: بحث معیشت و رفاه علی رغم اینکه تقدم زمانی بر امور معنوی دارد، اما از نظر رتبه مؤخر است و لذا رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در توصیه های هفت گانه شان بحث علم و پژوهش و اخلاق و معنویت را مقدم ذکر نموده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های علمی و پژوهشی، حوزه های دفاعی و نیز حوزه های فنآوری و دانش بنیان بر لزوم اهتمام بیشتر به حوزه های فرهنگی تأکید کرد.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323